Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

1. Πώς μπορώ να παραλάβω τα εισιτήρια μου;

 

Μπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήρια σας με τους εξής τρόπους:

  • Από τα γραφεία μας στο λιμάνι της Ραφήνας σύμφωνα με τα ωράρια λειτουργίας μας.
  • Από τους κεντρικούς πράκτορες της κάθε ακτοπλοϊκής εταιρείας στον εκάστοτε προορισμό( με τον κωδικό κράτησης και την επίδειξη της  ταυτότητας ή του διαβατηρίου σας).
  • Στο σπίτι σας με αποστολή courier με την αντίστοιχη χρέωση.

 

2. Μπορώ να παραλάβω τα εισιτήρια μου στο πλοίο;

           

           

            Σε καμιά περίπτωση δεν μπορείτε να επιβιβαστείτε στο πλοίο αν δεν έχετε ήδη μαζί σας τα εισιτήρια και δεν υπάρχει δυνατότητα παραλαβής εισιτηρίων μέσα στο πλοίο.

 

3. Εκτός του εισιτηρίου χρειάζομαι κάποιο άλλο επίσημο έγγραφο για την επιβίβαση μου;

 

Είναι απαραίτητο εκτός του εισιτηρίου, να έχετε μαζί σας και την ταυτότητα σας ή το διαβατήριο. Επίσης, αν έχετε εκδώσει εισιτήριο μειωμένης αξίας (φοιτητικό, συνταξιούχου ΝΑΤ, πολυτέκνου κτλ) θα πρέπει να έχετε μαζί σας στο πλοίο το αντίστοιχο έγγραφο, που να πιστοποιεί, ότι είστε δικαιούχος.

4. Ποιες είναι οι ηλικιακές κατηγορίες των επιβατών;

 

Ως ενήλικες ορίζονται οι επιβάτες άνω των 10 ετών.
Ως παιδιά ορίζονται οι επιβάτες από 5 ως 10 ετών.
Ως βρέφη ορίζονται οι επιβάτες από 4 ετών και κάτω.
Είναι απαραίτητο να καταχωρείτε στο σύστημα τα σωστά ηλικιακά δεδομένα, προκειμένου να σας παρέχονται οι αντίστοιχες εκπτώσεις.

5. Μπορώ να κάνω τηλεφωνικά την κράτηση μου;

 

Έχετε τη δυνατότητα να καλέσετε στο τηλεφωνικό  μας κέντρο του 2294028111  προκειμένου να προχωρήσετε σε κράτηση ακτοπλοϊκού εισιτηρίου χωρίς έξτρα χρέωση.

6. Τι χρονικά περιθώρια έχω για να κάνω κράτηση εισιτηρίων;

 

Α. Σε περίπτωση που επιθυμείτε, να παραλάβετε τα εισιτήρια σας από το λιμάνι ή από το κεντρικό πρακτορείο/αντιπρόσωπο της ακτοπλοϊκής εταιρείας με τον κωδικό, που θα σας σταλεί αυτόματα από το online σύστημα με την ολοκλήρωση της αγοράς εισιτηρίου, μπορείτε, να προβείτε σε αγορά μέχρι και έξι μέρες πριν τον απόπλου.

Β. Αν η αποστολή των εισιτηρίων θέλετε, να γίνει με courier, τότε προχωράτε σε αγορά ως και επτά μέρες πριν τον απόπλου.

Γ. Σε περίπτωση που θέλετε, να εκδώσετε εισιτήριο της τελευταίας στιγμής μπορείτε, να καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο 2294028111

 

7. Θα ήθελα να πάω σε ένα νησί και να επιστρέψω από άλλο νησί, αλλά το σύστημα δε μου δίνει τέτοια επιλογή, τι κάνω σ’ αυτή την περίπτωση;

 

Α. Κάνετε δύο ξεχωριστές εκδόσεις εισιτηρίων για την κάθε διαδρομή μέσω του ηλεκτρονικού μας συστήματος

Β.  Μας καλείτε στο τηλεφωνικό κέντρο 229402811 προκειμένου να κάνετε τηλεφωνική κράτηση.

Γ. Στείλτε e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Το τμήμα κρατήσεων θα σας απαντήσει άμεσα, σύμφωνα με τις ώρες λειτουργίας του γραφείου μας.

8. Πραγματοποίησα έκδοση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων αλλά δεν έλαβα κανένα e-mail επιβεβαίωσης. Τι κάνω σ’ αυτή την περίπτωση;

 

Α.  Μας καλείτε στο τηλεφωνικό κέντρο 229402811

Β. Στείλτε e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

 

9. Πώς γίνεται η πληρωμή των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων;

 

Α. Για online εκδόσεις ακτοπλοϊκών εισιτηρίων η χρέωση γίνεται άμεσα μέσω πιστωτικής κάρτας.

Γίνονται δεκτές οι εξής πιστωτικές κάρτες:
VISA (πιστωτική ή χρεωστική κάρτα)
MASTERCARD (γίνεται δεκτή και χρεωστική κάρτα)
MAESTRO (γίνεται δεκτή και χρεωστική κάρτα)


Β. Για τηλεφωνικές κρατήσεις/εκδόσεις ακτοπλοϊκών εισιτηρίων οι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής:
-Παραλαβή των εισιτηρίων από τα γραφεία μας και πληρωμή με μετρητά ή πιστωτική κάρτα.
-Παραλαβή των εισιτηρίων με courier ή από το λιμάνι και πληρωμή με πιστωτική κάρτα ή κατάθεση σε έναν εκ των κάτωθι τραπεζικών λογαριασμών (αναλόγως με τη δυνατότητα κράτησης και σύμφωνα με την προθεσμία έκδοσης εισιτηρίων).

ALPHA  BANK 970 002330 000270

EUROBANK 00260378520200276141
Δικαιούχος όλων των παραπάνω λογαριασμών: MAMALIS TRAVEL

Σημείωση: Στην περίπτωση κατάθεσης σε έναν από τους τραπεζικούς μας  λογαριασμούς η έκδοση-αποστολή των εισιτηρίων γίνεται αφού λάβουμε το σχετικό καταθετήριο με e-mail ή με φαξ.

10. Το αριθμημένο κάθισμα στο μενού επιλογών θέσεων, προϋποθέτει ότι εγώ και οι συνεπιβάτες μου, θα βρισκόμαστε σε συνεχόμενες θέσεις;

 

Δυστυχώς δε διατίθεται από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες η online δυνατότητα προεπιλογής από πλάνο, συνεπώς δεν παρέχεται από το γραφείο μας εγγύηση ότι οι θέσεις σας θα είναι συνεχόμενες. Καθώς δεν υπάρχει έξτρα χρέωση για τηλεφωνική κράτηση, σε περίπτωση που επιθυμείτε να κλείσετε συνεχόμενες αριθμημένες θέσεις, παρακαλείσθε να στέλνετε e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή να επικοινωνείτε άμεσα με το τηλεφωνικό μας κέντρο  2294028111 για περισσότερες διευκρινίσεις και κρατήσεις εκτός συστήματος.

 

11. Θα ήθελα να κάνω αλλαγή στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια που έχω εκδώσει. Είναι αυτό εφικτό;

 

Κατ’ αρχάς η οποιαδήποτε αλλαγή δεν είναι δυνατό, να πραγματοποιηθεί online. Θα πρέπει λοιπόν το τμήμα κρατήσεων μας να παραλάβει εγκαίρως, δηλαδή πριν τον απόπλου τα παλιά εισιτήρια σας προκειμένου να προχωρήσει στην αντικατάσταση αυτών με τα νέα σας εισιτήρια. Σε περίπτωση που στείλετε τα εισιτήρια της αρχικής σας κράτησης με courier στα γραφεία μας, τα έξοδα αποστολής και παραλαβής βαρύνουν αποκλειστικά εσάς. Αλλαγές μπορείτε να κάνετε σε δρομολόγια της ίδιας πάντα ακτοπλοϊκής εταιρείας, αναλόγως με τους περιορισμούς που θέτει η καθεμία εξ’ αυτών και σύμφωνα με τη διαθεσιμότητα στο πλοίο. Αν επιθυμείτε να ταξιδέψετε με διαφορετική εταιρεία, τότε θα πρέπει να ακυρώσουμε τα παλιά εισιτήρια (με ή χωρίς ακυρωτικά αναλόγως με τη χρονική στιγμή ακύρωσης και τους κανονισμούς της κάθε εταιρείας) και να προβούμε σε νέα έκδοση. Επομένως, για τυχόν αλλαγές ή ακυρώσεις στέλνετε e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  και θα λάβετε γραπτές οδηγίες άμεσα, σύμφωνα πάντα με τις ώρες λειτουργίας του γραφείου μας.

Σημείωση: Η κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία έχει ξεχωριστή πολιτική και κανονισμούς όσον αφορά σε αλλαγές & ακυρώσεις. Συνιστούμε, να μην προχωράτε σε νέες online εκδόσεις εισιτηρίων με προοπτική την εκ των υστέρων αντικατάσταση αυτών. Επίσης, οι ακτοπλοϊκές εταιρείες δεν επιτρέπουν τη μετατροπή εισιτηρίων σε ανοικτής ημερομηνίας λίγο πριν ή μετά τον απόπλου. Για περισσότερες διευκρινίσεις επικοινωνείτε άμεσα με το τηλεφωνικό μας κέντρο 2294028111.

12. Θα πρέπει να ακυρώσω το ταξίδι μου, τι γίνεται με τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια; Χάνω όλο το ποσό;

 

Το ποσό των ακυρωτικών κυμαίνεται αναλόγως με την πολιτική της ακτοπλοϊκής εταιρείας και τη χρονική στιγμή της ακύρωσης. Σε κάθε περίπτωση η όποια ακύρωση δε γίνεται online, επομένως για περισσότερες διευκρινίσεις στέλνετε άμεσα e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή επικοινωνείτε άμεσα με το τηλεφωνικό μας κέντρο 2294028111.

13. Τι γίνεται σε περίπτωση που χάσω τα εισιτήρια μου;

 

Σ’ αυτή την περίπτωση επικοινωνείτε άμεσα με το γραφείο μας ή το τμήμα εξυπηρέτησης της εκάστοτε ακτοπλοϊκής εταιρείας. Δυστυχώς, δεν υπάρχει πιθανότητα επανεκτύπωσης απωλεσθέντων ακτοπλοϊκών εισιτηρίων. Επίσης, σε τέτοιες περιπτώσεις ο νόμος ορίζει, ότι πρέπει πρώτα να ελέγχεται από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, πως τα συγκεκριμένα εισιτήρια δε χρησιμοποιήθηκαν σ' αυτό ή σε άλλο δρομολόγιο, προτού ο επιβάτης λάβει αποζημίωση υπό οποιαδήποτε μορφή. Επομένως, θα πρέπει να εκδώσετε νέα εισιτήρια και κατόπιν ν' ακολουθήσετε τις διαδικασίες, που ορίζει η πολιτική της κάθε ακτοπλοϊκής εταιρείας σε απευθείας συνεννόηση με το αρμόδιο τμήμα της.

14. Τι γίνεται στην περίπτωση που ακυρωθεί το δρομολόγιο λόγω απεργίας ή κακοκαιρίας;

 

Σ’ αυτή την περίπτωση αποζημιώνεστε με ολόκληρο το αντίτιμο. Μπορείτε να αποζημιωθείτε είτε απευθείας από τα γραφεία της ακτοπλοϊκής εταιρείας, είτε από το γραφείο μας. Και στις δύο περιπτώσεις απαραίτητη είναι η προσκόμιση των εισιτηρίων σας.

 

 

Submit to FacebookSubmit to Twitter